♕♕ ♕ MY BIRTHDAY GURL YANG KE 22 TAHUN ♕♕ ♕

Semalam saya meraikan birthday tanpa di rancang haha... Kebetulan kawan-kawan bapa saya datang kerumah untuk makan minum. Mak saya pula, tersasul memberitahu bahawa birthday saya semalam, lalu lah salah seorang kawan bapa saya membeli kek coklet untuk saya wakakakaka...!

Ni dia kek yang sudah di potong. Kecik jew cuz tak merancang hehe... BTW, thanks kat uncle.




Oh ya, ramai juga kawan wish birthday kat wall facebook saya haha... Agak-agak nak sampai 150+ orang rasanya. Dan tak lupa pula pada kawan saya, Tsunami Rindu yang sudi buat entry post kat blog mengenai birthday saya.
Kalu nak tengok, click saja link dibawah. Best tau haha :D





Selain itu, terdapat juga seorang rakan dari negara Filipine - Esleyter Chambe yang sudi melukis sebuah gambar anime sempena hari jadi saya semalam. Nak tengok? 


Cantik tak? Sangat cantik hohoho <3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...