Day By Day (T-ARA) VS Criminal (BRITNEY SPEARS)

Semua kita dah jangka dan tahu bahawa lagu terbaru dari T-ARA, DAY BY DAY(2012), group wanita dari korea yang menampilkan DANI sebagai ahli baru, dikatakan telah mengikut atau orang senang sebut copy bunyi runut lagu dari lagu CRIMINAL dari BRITNEY SPEARS (2011).
Bahkan, ramai yang telah membandingkan lagu tersebut dan semestinya, lagu dari Britney Spears mencapai kemenangan kerana lagu tersebut telah dihasilkan pada tahun 2011.
Korang boleh dengar dari bunyi pertama lagi (lagu DAY BY DAY dr T-ARA), tentu terlintas dari kepala otak korang bunyi itu sama seperti lagu dari BRITNEY SPEARS itu. 
Baiklah, oleh sebab itu, saya ingin kongsikan dua video lagu itu kepada anda.


A) BRITNEY SPEARS - CRIMINAL (2011)




B) T-ARA - DAY BY DAY(2012)




*Apa pun, tak perlulah korang bandingkan lagu mereka ini, apa salahnya kalau bunyi runut sama je. (walaupun aku rasa memang sama)
*Apa-apa pun, saya ucapkan gudluck kepada artis-artis ni...
*Maaf, saya tidak dapat upload video lagu tersebut, hanya saya sertakan LINK nya sahaja... ENJOY!
*Maaf sekali lagi jika info saya ini salah.. :)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...