SDO LIFE:: SEJARAH ID SAYA [PepSi][GurL]

HI, Nak tau sejarah tak?

Saya aktifkan id [Pepsi][Gurl] sebab kerana dia. Sebab saya jatuh cinta pada dia. ID ni dulu saya anggap macam feeder. Sekarang saya rasa ID ni sangat bermakna kepada saya. Sebab dia sangat bermakna pada saya. Saya ada banyak ID yang dulunya sangat bermakna bagi saya. Tetapi sekarang semua ID itu saya tidak peduli langsung kerana ID [Pepsi][Gurl] adalah sebahagian hidup saya bersama si dia.
Saya cinta awak.
Kalau awak tidak bersama saya lagi, ID ni akan kembali macam dulu dan saya akan kembali macam kehidupan dulu yang penuh duka.Awak mungkin tak tahu kisah hidup saya tetapi hanya Tuhan sahaja yang tahu betapa banyaknya air mata yang saya tangisi. Awak, kalau saya menangis, saya nak mengalirkan air mata di bahu awak sebab saya akan tenang.Awak orang yang membuat saya senyum dan ketawa juga menangis. Terima Kasih kerana sudi mencintai saya. Saya takkan mudah melupai awak. Maaf kalau saya layan awak dengan buruk.
Simpanlah ID saya jika awak suatu hari nanti awak tidak perlukan saya lagi. ID ni membuat saya rasa istimewa, bangga dan rasa dihargai. Kerana saya rasa tak layak mempunyai ID ini. Kerana saya bukannya istimewa. Saya tetap makluk TUHAN yang takkan berada di Bumi selamanya.
Saya nak bersama awak selagi saya mampu sebab SAYA CINTA AWAK....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...