★ PENGENALAN PASAL SAYA ★

Hai awak sume...Saya Abbie Kimi, panggil sahaja saya Abbie ataupun Kimi, janji sedap dipanggil ok? Saya tak banyak pun cakap  pasal saya dan dia. Saya cuma nak kongsi pengalaman saya sahaja bersama anda semua. 

Hubungan saya dan dia tak ada kaitan dengan orang lain. Cuma dunia ini hanya antara saya dengan dia ketika saya berumur 18 tahun. Macam mabuk cinta atau cinta buta hehe....Tapi itu dulu tau, dah 3 tahun berlalu. Dia dah kahwin dan tak lama lagi ada anak. Saya pun  berkawan dengan bini dia tu. Agak cantik lah huhu...Tapi saya dah tak cemburu macam dulu sewaktu dia minta putus dengan saya. Saya sekarang cuma mendoakan dia dengan bini dia tu bahagia selalu dan dimurahkan rezeki...

Sebelum saya bercinta dengan dia ni, saya memang ramai peminat time masih kat sekolah hehe... Sampai kan ada beberapa pucuk surat, tp tak lah banyak...tp bagi saya banyak tu.... Tapi saya reply pendek-pendek je sbb tak berminat haha...Kesian tgk mereka. Mereka tu suka saya sbb saya berambut panjang dn selalu senyum bila mereka tegur saya. Yalah, masih budak kecik lagi kira-kira umur 12-16 tahun rasanya lh ehe... Lepas saya tamat sekolah form 5, tak ada lagi saya dgr khabar mereka...entah lh, merajok kot huhu...

Sekarang pun saya tak sgt serius dalam hal cinta...sehingga lah saya bertemu dengan dia...Dia sgt berlainan dr org lain, sgt caring...saya ingat boleh kawan je tapi tiba-tiba bercinta lak hehe....tapi sgt cemburu...aduh, sgt susah...tapi dia menjaga saya....I lOve U <3

                                                       Kiss Me baBy muachhhxxxx!!!!! <3

No comments:

Post a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...