KAMI TOLONG KEMBALIKAN BLOG YANG SUDAH KENA HACKED

Syukur... Blog saya sudah pulih seperti biasa tanpa meminta lagi si hacker kembalikan blog saya seperti biasa.. Agak-agak dah 2minggu blog saya berkeadaan hacked. Sungguh menyedihkan. Kaedah ni guna macam biasa sahaja. Lagipun, saya meminta pertolongan dari seorang rakan yang sudi membawa kembali blog saya seperti biasa... Sejujurnya, dia sangat baik kerana menolong saya. Kerana sekali saya minta tolong pada hari itu juga, dia segera tolong apa yang termampu. Amen... Saya bersyukur mempunyai kawan seperti dia meskipun baru sahaja kenal walaupun tinggal di tempat yang sama hehe...
Biarpun ada sedikit kelainan dari blog saya sebelum ini, saya berterima kasih kepada dia...


Kemungkinan security blog saya low, kerana itu lah boleh kena hacked dengan mudah. Namun, bila kawan saya mengembalikan blog saya, begitu mudah dan senang. Tidak sampai 5minit, dia sudah pulihkan blog saya dari kena hacked. Kali ni, saya akan berhati-hati agar tidak terkena hack lagi. Bagi sesiapa yang rasa blog dia kena hack dan tidak dikembalikan, korang inform saja saya. Dan saya akan inform kepada rakan saya untuk menolong anda. Jangan ragu-ragu, Kalau anda sayangkan blog anda, anda kena percaya. Saya tipu? Tidak sayang... Percaya lah, korang boleh cari saya kat facebook ini.




Korang tak percaya? Saya ada bukti bahawa blog saya juga kena hacked.


Okey, sekarang korang percaya? Meh, korang open blog saya dan bandingkan url pic ini ngn blog link di bawah ini.



Sudah percaya?? Apa lagi, inform @ pm saya kat facebook atau kt entry ini. Oh ya, meh sini saya perkenalkan kawan saya itu. Ini facebook dia.

(maaf Mel, saya curi gambar kamu, cantik ni hehe)


Dan ini link blog dia. Cantik macam tuannya hehe.



Apa sahaja keperluan yang dia minta, adalah berbaloi. So, apa lagi, cepat2 korang pm dia @ saya ok?


-kalau-kalau sudi, follow lah blog kami berdua ini, subcribe kew, hehe.. ngada2 lak aku- 
-tetapi ingat, kami buat setakat yang termampu-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...